UETools 🔧 потужний посібник по Консолі розробника
UETools — це потужна модифікація, яка повертає інструменти розробників у гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.
Як встановити:
- 🖬 Завантажте з нашого сайту та розпакуйте файли UETools;
- Перейдіть до папки встановлення вашої гри та перейдить у теку: "...\Stalker2\Content\Paks";
- Коли ви досягнете теки "Paks", переконайтеся, що існує тека "~mods", а якщо її немає, створіть її;
- Перемістіть файли UETools у теку "~mods", файли можуть мати такі формати: ".pak", ".sig", ".ucas", ".ucos".
🔧 Спеціальна версія UETools для гри
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl була розроблена з використанням налаштованого Unreal Engine, внаслідок чого деякі функції UETools призвели до збоїв гри.
Ці непідтримувані функції були видалені, але вони можуть з'явитися в майбутньому, якщо буде знайдено обхідний шлях.
🔧 Клавіші та стани Консолі розробника
Найпоширеніші клавіші для відкриття консолі розробника — «~» (тильда) та «F10», і обидві вони можуть використовуватись з встановленим UETools.
Консоль Unreal Engine має 3 стани:
- Закрита (за замовчуванням);
- Мінімалістична (тонка стрічка тексту внизу);
- Розгорнута (відображає всі виконані команди).
Команди в консолі зазвичай записують свої дії в лог, що дозволяє перевіряти помилки та функціональність.
🔧 Загальні команди консолі UETools
1. «UETools_Help» — виводить список усіх доступних команд UETools;
2. «UETools_Fly» — вмикає режим польоту персонажа;
3. «UETools_Ghost» — вмикає режим проходження крізь об'єкти;
4. «UETools_Walk» — повертає стандартний режим ходьби;
5. «UETools_BindToggle F \"UETools_Ghost\" \"UETools_Walk\"» — налаштовує зміну режимів на клавішу "F".
6. «UETools_ForceWidgetsScale 2.5» — змінює масштаб інтерфейсу.
7. «UETools_PromoScreenshot 3» — створює 4K-скріншот без інтерфейсу.
🔧 Де зберігаються скріншоти?
За замовчуванням теки: %localappdata%\Stalker2\Saved\Screenshots.
Шлях до об'єкта Unreal Engine
Soft Object Path — це посилання, яке використовується для динамічного завантаження активів в пам'ять, що дозволяє гнучко управляти ресурсами гри.
Замість прямого посилання на актив, Soft Object Path зберігає текстове представлення його місцеположення, наприклад: "/Game/Characters/Blueprints/BP_MainCharacter.BP_MainCharacter_C".
Суфікс "_C" використовується тільки для об'єктів класу "Actor" та їх нащадків.
Для інших активів, таких як Static Meshes, Skeletal Meshes, Level Sequences тощо, суфікс "_C" не застосовується.
🔧 UETools може перетворити шлях FModel у шлях програмного об'єкта Unreal Engine
UETools може перетворювати шляхи FModel в Soft Object Path, для цього додайте наступні символи в кінець шляху:
".." — UETools додає em>".[RepeatOfActorName]_C" до Soft Object Path;
"--" — UETools додає em>".[RepeatOfActorName]" до Soft Object Path.
Приклад:? команда "UETools_LoadLevelInstance UnrealGame/Content/Maps/ExampleLevel--" перетвориться в "/Game/Maps/ExampleLevel.ExampleLevel".
🔧 Налаштування конфігурації
📂 %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Game.ini:
Файл конфігурації "Game.ini" може бути відсутній за замовчуванням, у цьому випадку вам потрібно створити новий порожній файл за шляхом: %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Game.ini.
Приклад вмісту файлу:
[/Game/UETools/Blueprints/BP_StalkerGameInstance.BP_StalkerGameInstance_C]EventDelay = 0.1 ; Чим менше значення, тим більше навантаження на CPU
ConsoleKeyPrimary = Tilde ; " ` " / " ~ "
ConsoleKeySecondary = F10
FullScreenKey = F11
ScreenshotKey = F1
UIScreenshotKey = F2
4KScreenshotKey = F3
8KScreenshotKey = F4
PreviousDebugTargetKey = PageDown ; (showdebug)
NextDebugTargetKey = PageUp ; (showdebug)
PreviousViewModeKey = LeftBracket ; " [ "
NextViewModeKey = RightBracket ; " ] "
AutoExecuteConsoleCommand_01 =
AutoExecuteConsoleCommand_02 =
AutoExecuteConsoleCommand_03 =
📂 %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Engine.ini:
Файл конфігурації "Engine.ini" також може бути відсутній, у цьому випадку створіть його вручну за шляхом: %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Engine.ini.
Приклад вмісту:
[/Game/UETools/Blueprints/BP_StalkerCheatManager.BP_StalkerCheatManager_C] CheatFlyingMoveUpKey = ThumbMouseButton2 CheatFlyingMoveDownKey = ThumbMouseButton
Via https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/64
Created/Updated: 23.12.2024
☕ Якщо ви вважаєте ці поради українською корисними, можете підтримати автора і, звичайно, отримуйте задоволення!
📩 Шановні, якщо хочете додати або відредагувати, надішліть повідомлення через форму контакту.