special

UETools 🔧 потужний посібник по Консолі розробника

developer-console0.jpg

UETools — це потужна модифікація, яка повертає інструменти розробників у гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Як встановити:

  1. 🖬 Завантажте з нашого сайту та розпакуйте файли UETools;
  2. Перейдіть до папки встановлення вашої гри та перейдить у теку: "...\Stalker2\Content\Paks";
  3. Коли ви досягнете теки "Paks", переконайтеся, що існує тека "~mods", а якщо її немає, створіть її;
  4. Перемістіть файли UETools у теку "~mods", файли можуть мати такі формати: ".pak", ".sig", ".ucas", ".ucos".

🔧 Спеціальна версія UETools для гри

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl була розроблена з використанням налаштованого Unreal Engine, внаслідок чого деякі функції UETools призвели до збоїв гри.

Ці непідтримувані функції були видалені, але вони можуть з'явитися в майбутньому, якщо буде знайдено обхідний шлях.

🔧 Клавіші та стани Консолі розробника

Найпоширеніші клавіші для відкриття консолі розробника — «~» (тильда) та «F10», і обидві вони можуть використовуватись з встановленим UETools.

Консоль Unreal Engine має 3 стани:

  1. Закрита (за замовчуванням);
  2. Мінімалістична (тонка стрічка тексту внизу);
  3. Розгорнута (відображає всі виконані команди).

Команди в консолі зазвичай записують свої дії в лог, що дозволяє перевіряти помилки та функціональність.

🔧 Загальні команди консолі UETools

1. «UETools_Help» — виводить список усіх доступних команд UETools;

2. «UETools_Fly» — вмикає режим польоту персонажа;

3. «UETools_Ghost» — вмикає режим проходження крізь об'єкти;

4. «UETools_Walk» — повертає стандартний режим ходьби;

5. «UETools_BindToggle F \"UETools_Ghost\" \"UETools_Walk\"» — налаштовує зміну режимів на клавішу "F".

6. «UETools_ForceWidgetsScale 2.5» — змінює масштаб інтерфейсу.

7. «UETools_PromoScreenshot 3» — створює 4K-скріншот без інтерфейсу.

🔧 Де зберігаються скріншоти?

За замовчуванням теки: %localappdata%\Stalker2\Saved\Screenshots.

Шлях до об'єкта Unreal Engine

Soft Object Path — це посилання, яке використовується для динамічного завантаження активів в пам'ять, що дозволяє гнучко управляти ресурсами гри.

Замість прямого посилання на актив, Soft Object Path зберігає текстове представлення його місцеположення, наприклад: "/Game/Characters/Blueprints/BP_MainCharacter.BP_MainCharacter_C".

Суфікс "_C" використовується тільки для об'єктів класу "Actor" та їх нащадків.

Для інших активів, таких як Static Meshes, Skeletal Meshes, Level Sequences тощо, суфікс "_C" не застосовується.

🔧 UETools може перетворити шлях FModel у шлях програмного об'єкта Unreal Engine

UETools може перетворювати шляхи FModel в Soft Object Path, для цього додайте наступні символи в кінець шляху:

".." — UETools додає em>".[RepeatOfActorName]_C" до Soft Object Path;

"--" — UETools додає em>".[RepeatOfActorName]" до Soft Object Path.

Приклад:? команда "UETools_LoadLevelInstance UnrealGame/Content/Maps/ExampleLevel--" перетвориться в "/Game/Maps/ExampleLevel.ExampleLevel".

🔧 Налаштування конфігурації

📂 %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Game.ini:

Файл конфігурації "Game.ini" може бути відсутній за замовчуванням, у цьому випадку вам потрібно створити новий порожній файл за шляхом: %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Game.ini.

Приклад вмісту файлу:

[/Game/UETools/Blueprints/BP_StalkerGameInstance.BP_StalkerGameInstance_C]

EventDelay = 0.1 ; Чим менше значення, тим більше навантаження на CPU

ConsoleKeyPrimary = Tilde ; " ` " / " ~ "

ConsoleKeySecondary = F10

FullScreenKey = F11

ScreenshotKey = F1

UIScreenshotKey = F2

4KScreenshotKey = F3

8KScreenshotKey = F4

PreviousDebugTargetKey = PageDown ; (showdebug)

NextDebugTargetKey = PageUp ; (showdebug)

PreviousViewModeKey = LeftBracket ; " [ "

NextViewModeKey = RightBracket ; " ] "

AutoExecuteConsoleCommand_01 =

AutoExecuteConsoleCommand_02 =

AutoExecuteConsoleCommand_03 =

📂 %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Engine.ini:

Файл конфігурації "Engine.ini" також може бути відсутній, у цьому випадку створіть його вручну за шляхом: %localappdata%\Stalker2\Saved\Config\Windows\Engine.ini.

Приклад вмісту:

[/Game/UETools/Blueprints/BP_StalkerCheatManager.BP_StalkerCheatManager_C]
CheatFlyingMoveUpKey = ThumbMouseButton2
CheatFlyingMoveDownKey = ThumbMouseButton
developer-console1.webp



Via https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/64


Created/Updated: 23.12.2024

☕ Якщо ви вважаєте ці поради українською корисними, можете підтримати автора і, звичайно, отримуйте задоволення!

📩 Шановні, якщо хочете додати або відредагувати, надішліть повідомлення через форму контакту.

';