special

Управління спецпроектами (конспект лекцій НУДПСУ)

Завдання для індивідуальної роботи

Кейс «Компанія «Anar»

У даній навчальній ситуації зачіпаються наступні питання:

• Автократична система керування, її зв'язок з питаннями, що стосуються трудових ресурсів у творчо спрямованій компанії

• Корпоративні стратегії для універсального рекламного агентства

• Творчі підходи для просування і реклами(товару або послуг)

• Питання, що стосуються наявності/поширення інформації і засоби для їхнього досягнення

Січень, 2001 рік

Про компанію

Anar - це рекламна компанія з повним комплексом обслуговування. Anar, разом з Медиа Клубом (незалежна компанія, що виконує рекламні замовлення), надає клієнтам ряд послуг, таких, як консультації по маркетингу, методам креативного розвитку, вибору засобів масової інформації і постачання). Anar є асоціативним партнером Ammerіtі Purіs Lіntas, всесвітньої мережі реклами і комунікацій. Список клієнтів Anar включає таких мережних клієнтів Lіntas, як Johnson & Johnson, Unіlever, а також таких місцевих клієнтів, як Brіtіsh Aіrways, F.Hoffman La-Rouche і Xerox.

Управління і штатні співробітники

Сильною стороною компанії є талановиті співробітники креативного відділу і відповідальна команда відділу ведення рахунків. Відділ креативной роботи постійно розробляє нові рішення - унікальні можливості для розвитку проектів клієнтів. Нещодавнім прикладом цього був показ моди для реклами нового центра копіювання, що показало вигідність продукції за допомогою моделей.

Команда бухгалтерів дуже відповідально відноситься до своєї роботи. Люди, що працюють там, користуються великою довірою з боку клієнтів.

Однак верхній ешелон керування характеризується негативним відношенням до змін. Компанія в цілому має труднощі, пов'язані з потоком інформації, тому що люди звикли до розмов низького комунікаційного змісту. Звичайною може бути фраза, сказана в компанії: "це Угорщина, тут таке не пройде". Деякі молодші співробітники, наприклад, помічник керуючого, що нещодавно провів багато часу, працюючи в Болгарії, відчув демотивацию після такого відношення .

Стиль керування в компанії також може бути охарактеризований як "командування і контроль". Баланс влади дуже сильно грає на користь менеджменту через нинішню економічну ситуацію в країні. Такий тип керування , схоже, існує постійно і не має жодних наслідків для компанії. Однак цей спосіб керування до душі багатьом працівникам, що страждають недостачею ініціативи, що неохоче йде на ризик і що відмовляється брати на себе відповідальність за виконувану роботу.

Управління компанією завжди характеризувалося схильністю орієнтуватися на короткостроковість. Зокрема, вона відома своєю економією на клієнтах для одержання більш високих короткострокових доходів. З огляду на прогнози багатьох аналітиків про те, що рекламна індустрія в Угорщині в останні десять років схильна до швидкого росту, це може мати згубні наслідки. Компанія швидше за все буде функціонувати краще, якщо вона буде орієнтуватися на міцні відносини з клієнтами, засновані на довірі і надійності, а не тільки на підході, орієнтованому на чекання практичного результату.

Квітень, 2001 рік

Останні заходи

За останній квартал плинність кадрів склала 33%, частково через командні і контрольні методи керування, що застосовуються у компанії. Працівники, що залишилися, включають двох, котрі минулого року були привселюдно звільнені на зборах. Також у компанії є люди, що активно шукають іншу роботу.

У відомому змісті ситуація з потоком інформації покращилася за допомогою створення прес-релізів для різних газет і журналів. Це пиар-статті, випущені за допомогою вчителів англійської мови, що працюють на півставці, вони зіграли позитивну роль у створенні іміджу компанії, і вона сподівається, що це допоможе клієнтам довідатися про компанію і завоювати довіру її клієнтів.

Бізнес план

У перший раз компанія домоглася прогресу в створенні бізнес плану, сконцентрувавши на правильному розподілі інформації. Особливо прогрес був досягнутий у створенні новий бізнес підходу, як частини плану. Тоді як споконвічно компанія орієнтувалася на підвищення контактів з місцевими клієнтами і завоювання нових зв'язків усередині країни, зараз спостерігається перехід до спроби завоювати більше міжнародних клієнтів. Компанія ввійшла в членство Американської Торговельної Палати і зараз має мережу представництв за рубежем.

Липень, 2001 рік

Останні заходи

Завдяки тому струсові, що компанія недавно зазнала, утративши 33% своїх співробітників, а також з огляду на рекомендації, дані їй іноземною консалтинговою фірмою з питань керування, компанія продемонструвала деякі знаки поліпшення в спілкуванні зі своїми співробітниками. Прикладом цього було запрошення всіх співробітників у гарний місцевий ресторан. Хоча керуючі небагато спілкувалися з підлеглими під час цього заходу, це все рівно було позитивним жестом.

Незважаючи на деякі спроби поліпшити систему поширення інформації, керування компанії усе ще характеризується існуванням так званих вертикальних стін і труднощями в доступі до точної і достовірної інформації. Було багато випадків, коли люди, що працювали над визначеними проектами просто зупинялися на середині через неможливість одержати вірну інформацію. Ця ситуація дуже важка, тому що часто точні дані відомі колезі, який просто не хоче нею поділятися .

Питання для обговорення

  1. Як ви вважаєте, чи дійсно персонал організації може одержати вигоду, приховуючи інформацію від своїх колег? Коли це може мати місце, і коли - немає?

2. Чи досить для створення гарного мікроклімату в колективі таких разових заходів, як запрошення всіх співробітників на обід у ресторан? Які види діяльності ви могли б запропонувати, щоб підсилити ефект від таких заходів?

3. Як ви вважаєте, чи маються які-небудь департаменти/відділи або функції, про які говорилося в кейсі, на яких погана дисципліна і мікроклімат би могли зробити особливо негативний вплив? Які це відділи?



 

Created/Updated: 25.05.2018

';