special

Проходження DLC для Cyberpunk 2077: Нові можливості та секрети в Night City [ч.1]

cyberpunk2077.jpg

Cyberpunk 2077 не зупиняється на досягнутому, і кожне нове DLC (доповнення) додає в гру не тільки нові місії, а й глибокі сюжетні повороти. У цьому гайді ми розглянемо всі актуальні DLC для гри і допоможемо вам пройти їх з максимальною вигодою, не пропустивши жодної важливої деталі.

Незалежно від того, чи це додавання нових персонажів, нові райони для дослідження або несподівані сюжетні повороти, кожне DLC розширює та поглиблює сюжетну лінію гри. З нашими порадами ви зможете не лише пройти нові місії, а й розкрити всі секрети додаткового контенту.

Кожне DLC має свої унікальні особливості, які додають нові механіки до ігрового процесу. Будьте готові до нових випробувань, цікавих персонажів і навіть змін у кінцівках гри, що можуть бути значущими для всього світу Night City.




DLC: Phantom Liberty


Станьте шпигуном США, щоб врятувати саму главу держави, заручившись допомогою спецагента Соломона Ріда. Ви потрапите до Пёсого міста, найнебезпечнішого району Найт-Сіті, на чолі якого стоїть повстанський полковник Курт Хансен.


1. Незнайома земля.
2. Останній рейс.
3. Вся президентська рать.
4. Сплячий агент.
Викрадення та продаж.
Викрадення таким, як є.
Лиха біда — початок.
5. Старі рани.
6. Рука руку миє.
Замовлення: Священні з Пёсого.
Замовлення: З очей подалі.
Замовлення: Акробатичні трюки.
7. Чорне чи червоне.
8. Правила гри.
9. Криза особистості.
10. Судний день.

Кінцівка за Сойку:
11. Міжцарство.
12. Згасаюча зірка.
13. Замкнення кола.
Кінцівка за Ріда:
11. Час спантеличення.
12. Погляд у безодню.
13. Повернення додому.
Артефакти безодні.
14. Кінець гри.

Нова кінцівка основної гри:
Тихе життя.
Найманця ніхто не чекає.


1. Незнайома земля
Cyberpunk 2077: Призрачна свобода


Можна почати відразу з доповнення. Джонні коротко нагадає про події основної гри. Зв'яжеться з нами Сойка, вона пообіцяє вирішити наші проблеми, якщо приїдемо до району Пёсого міста. Їдемо до кордону міста.

У відзначеному місці, перед КПП шукаємо Сойку. У нас почнеться збій в обладнанні, Сойка допоможе нам прийти до тями, проникне в нашу свідомість, але при цьому прогоне Джонні. Дізнаємося, що вона досвідчений нет-раннер, летить разом із президентом США. Їхній шатл зламали, вона попросить допомогти евакуювати їх з району. Отримаємо доступ до нового дерева навичок.

Сойка проведе нас у район через чорний хід. Пролазимо через смітник. Нез помітно підкрадаємося за спинами охоронців, Сойка буде відволікати їх збоку (активуємо цю здатність самостійно), ззаду оглушуємо їх. Потрібно пробратися до парковки.

Всередині спускаємося нижче, у люк під сталевим листом. У кімнаті, біля вікна на стіні підключаємося до точки доступу. Стаємо на вантажний ліфт. У занедбаній будівлі проходимо по рухомих містках та майданчиках. Сідаємо в ліфт.

Вийдемо на ринок уже всередині Пёсого міста. Виходимо назовні, йдемо до будівельного майданчика. Всередині піднімаємося, Сойка викличе ліфт, але він зависне. Зліва на стіні перезавантажуємо генератор, ліфтом їдемо на дах. З вершини побачимо, як падає шатл президента. Його почнуть обстрілювати ракетами. Шатл впаде біля сусідньої будівлі.



2. Останній рейс

Пірнаємо в трубу, спускаємося на купу сміття. Унизу сідаємо в машину, їдемо 600 метрів. Перед будинком вже огородження з солдат, проїжджаємо крізь них. Далі забираємося по поверхах будівництва, вбиваємо ворогів. Потрібно дістатися до крана, проходимо по стрілі крана, стрибаємо до місця посадки. До ворогів прилетатиме підкріплення.

Пролазимо через завал, всередині будівлі відстрілюються агенти президента. Усередині шатлу шукаємо Розалінд Майерс, це й є президент. Разом з нею відстрілюємося від ворогів за зруйнованими стінами, поки вони не закінчаться.



3. Вся президентська рать
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Проходження, гайд

Сойка порадить нам безпечне місце, куди потрібно відвести Майерс. Піднімаємося вгору по завалам, відчиняємо ставні. У коридорі Майерс попросить витягнути з неї датчик, біля артерії під вухом. Після цього її перестануть відстежувати вороги.

Всередині будівлі не працючий ліфт, потрібно знайти розподільник у технічному приміщенні. Йдемо трохи назад, спускаємося на поверх нижче, у кімнаті оглядаємо електричний щит. Піднімаємося ліфтом.

Ховаємося від літаючого корабля дрона. У темному кафе потрібно знайти точку доступу, щоб Сойка зламала дрона. Нижче на шляху кілька ворогів, усуваємо їх, на вулиці можемо викрасти автомобіль «Баргеста».

На вулицях потрібно уникати патрулів. Якщо впіймаємося, потрібно спочатку відірватися від хвоста переслідувачів, перш ніж їхати до будівлі. Їдемо зі будівництва в житлове місто, заїжджаємо на підземну парковку. Їдемо ліфтом.


Експоцентр. Йдемо через виставкову залу музею. На шляху потрібно зламати двері. Разом відчиняємо двері, далі ліфт, але він не відкриється. Нас наздоженуть люди Хансена, обороняємося біля ліфта. Трохи пізніше Сойка зламає поруч стоячий танк «Химера», він вб'є всіх ворогів навколо.

Сойка втратить контроль над крокуючим танком, він нападе на нас. Разом з Майерс втікаємо від нього. На шляху пара ставнів, сходи, голограма міста. Біля верхнього ліфта ховаємося за колонами кілька хвилин, поки не приїде ліфт. Стріляємо у вантаж над танком, провалюємося разом з ним.

Бос: Танк «Химера». Унизу потрібно до кінця знищити танк. Можемо застосовувати проти нього скрипти, щоб тимчасово відключати. Ховаємося від ракет та лазерів за колонами. Краще використовувати навик «пошук слабких місць», щоб завдавати більше шкоди. В одному куті є багато патронів та кулемет. Потрібно відстрілити всі лапи, панелі ззаду вежі. З'являться літаючі ремонтні дрони, швидко збиваємо їх. Після цього можемо стріляти у будь-яке місце танка. В кінці забираємося на танк, закидаємо всередину заряд. Можна забрати ядро «Химери».



4. Сплячий агент

Разом з Майєрс потрібно пройти через тунелі метро. Перед зачиненими дверима дивимося вгору, відкриваємо люк на стелі. У метро зникне зв’язок із Сойкою, і знову з’явиться Джонні. Пролазимо через вагони з вантажем. Перед дверима зламуємо відеокамеру, входимо в кімнату, всередині є комп’ютер, записи.

На ліфті їдемо на 8-й поверх. На стіні оглядаємо дивне графіті «Король пентаклів», отримаємо побічне завдання «Стежка королів». Усередині сховища нікого немає. Говоримо з Майєрс. Поки вона перевдягається, оглядаємо матрац, скриню, генератор, дрони на столі. Витягуємо батарею з дрона, вставляємо в генератор.

Разом із Майєрс прослухаємо новини про її авіакатастрофу. Місцевий лідер Курт заявив, що це привід, щоб напасти на його район. У сховище проникнуть два бандити, домовимося з ними, щоб не розповідали про президента. Можемо поговорити з Тейлором і Джейкобом.




Переночуємо в сховищі, але Сойка так і не прийде сюди. Майєрс подумає звернутися до Соломона Ріда. Президент передасть нам монету, розповість, де знайти сплячого агента.

Потрібно дістатися до закусочної «Капітан Кальєнте». На вулиці говоримо з Джекобом, він покаже, де скинули вантаж, можемо забрати його в додатковій будівлі. З нами зв’яжеться фіксер Містер Хендс, можемо брати у нього побічні замовлення.


Закусочна зачинена. Поруч ліворуч є торговець Рональд, у нього за 5$ можна запитати, як потрапити всередину. Слідкуємо, куди йде кабель від вікна закусочної. Трохи далі підіймаємося по 2 сходах, забираємося на балкон. Попереду піднята кабіна ліфта, напряму не дострибнути. Йдемо вздовж синьої будівлі, шукаємо місце, де звисає бетонний уламок, по ньому підіймаємося на верхній місток, поверху повертаємося до кабінки, проходимо вище нього до електричної панелі, зламуємо її. Повертаємося до закусочної.

Всередині покинутої закусочної шукаємо старий телефон. У вузькому коридорі потрібно зсунути стелаж із блакитною валізкою, за ним знайдемо телефон-автомат. Набираємо номер: 0931. Рід призначить час і місце зустрічі.


Йдемо до баскетбольного майданчика 300 метрів. Навколо багато людей, сідаємо поруч. Трохи пізніше прийде Рід і сяде поряд. Відповідаємо на його питання. Трохи вище сідаємо в чорну машину. Разом із ним їдемо назад до Майєрс. Домовляємося разом шукати Сойку. Виходимо з будівлі.

Потрібно заслужити довіру місцевих авторитетів, для цього треба знайти додаткові замовлення в Псячому місті. Або можна просто почекати 2 дні, поки зателефонує Рід.



Викрасти і продати

Машина стоїть біля сюжетного сховища. Біля неї 3 охоронці, можна сісти непомітно для них і швидко поїхати. Потрібно проїхати 1,8 км, за межі району. У процесі треба відірватися від переслідувачів або знешкодити їх. Нагорода: 359$.

Говоримо з Ель Капітаном, сідаємо в його машину. Дізнаємося, що за нами гналася банда «Шоста вулиця». Отримаємо доступ до транспортних замовлень на викрадення машин.


Викрадення як воно є

Ще одна машина біля сховища. Їдемо 3 км до Ель Капітана. Додатково потрібно встигнути за 4:00 хвилини, час показано під мінікартою. Нагорода: фестиваль знижок, чип навички: інженер, зброя Овертюр.


Лиха біда початок

Говоримо з бандитом Пако та його подругою Бобс. Він запропонує випити, а потім прийняти «нирок». Якщо відмовимося, то нічого не станеться. Якщо погодимося, то побачимо спогад Пако. Спускаємося, потрібно перемогти Пако в кулачному бою. Після цього його прийняли в зграю.

Після 2-го «нирка» побачимо, як він віз вантаж. По дорозі напали 2 машини з бандитами «сміттярями», стріляємо в них із вікна автомобіля. Далі засідка на дорозі, виходимо і відстрілюємо їх здалеку.

Наприкінці дізнаємося, що Пако продав генератори з цього вантажу, бо їх не було у списку. Радимо, як йому вчинити: підставити Юрія, тікати, підключити зв’язки. Можемо попросити допомоги у Панам або Бестії. Панам допоможе їм втекти, нічого не знадобиться. Бестія вкаже місце, де вкрасти генератори. Якщо допоможемо, отримаємо телефони цих персонажів.

Забрати посилку, яку залишив Пако. Лежить у наметі.



5. Старі рани
Примарна свобода. Проходження gamesisart.ru

Рід зателефонує і призначить зустріч у барі «Метелик». Всередині бару сідаємо і чекаємо на Ріда. Говоримо з барменкою Дафною, вона виявиться ще одним сплячим агентом, яку залишили тут на 7 років. Говоримо наодинці з Алекс. Вона запропонує звернутися за допомогою до нетраннера «Фігуриста».




Шлях проходить через звалище з бандитами, вище багато сходів на пагорбі, на вершині сідаємо на лавку. Разом із Рідом оглядаємо будівлю, всередині багато охоронців вудуїстів. Можемо домовитися з ними або вбити їх. Говоримо з самим «Фігуристом», він розповість, що Сойка використовувала Чорний заслін. Побачимо Сойку, вона встигне сказати, що її тримають у полоні, нам потрібен «Чорний сапфір». «Фігурист» при цьому загине, виходити назад доведеться з боєм. Назовні побачимо «Чорний сапфір» — це величезна башта-готель у центрі району, де облаштував базу полковник Гансен.



6. Рука руку миє

Телефонуємо містеру Хендсу. Він запропонує виконати для нього не менше 3 замовлень із 10 в обмін на креслення «Чорного сапфіра».


Замовлення: Святі з Псячого міста

На вулиці працює медик, який встановлює імпланти. Він попросить захистити його від «сміттярів». Потрібно пробратися до клініки і звільнити Ентоні. Біля входу охоронці-бандити, можна усунути їх безшумно.

Усередині будівлі проходимо в кімнату з комп’ютером, поруч ліфт у підвал, але він не працює. Йдемо до сходів в іншому кутку будівлі. У підвалі входимо в дальню кімнату. Там жінка Ніка наставила пістолет на лікаря за те, що він не зміг врятувати її брата Гаспара. Можемо знешкодити її або вислухати до кінця. Виходимо.


Замовлення: З очей геть, із серця геть

На заході, у внутрішньому дворі потрібно потрапити на будівельний майданчик. Тут «сміттярі» вкрали дорогий імплант, потрібно повернути його. У дворі понад десяток ворогів. Забираємося вище, у будівлі сідаємо в ліфт.

У хмарочосі кілька кімнат із ворогами, наприкінці знайдемо полоненого інженера Хасана, імплант на ньому. Для відкриття решітки потрібно знайти пароль. Йдемо до комп’ютера нагорі, оглядаємо файли, всередині записаний код від камери: 2753. Звільняємо полоненого, йдемо до майстерні, забираємо креслення. На балконі вмикаємо міст, йдемо по ньому. Дізнаємося, що Хасан хотів викрасти імплант із корпорації. Можемо відпустити його і віддати замовнику тільки креслення. Несемо креслення у поштомат.


Замовлення: Акробатичні трюки

Потрібно допомогти офіцеру поліції зустрітися з його нареченою Стеллою. Сідаємо в машину, Стелла розповість про проблему. Два копи застрягли в будівлі поруч, у них була угода з Акробатом. Входимо до будівлі, усередині 4 бандити.

Унизу через двері говоримо з копами, відчиняємо двері. Побачимо, що копи вбили бандита, який з’їв товар, потрібний Акробату. Вони відкриють нижній тунель, усередині ще бандити, відеокамери. Далі на шляху зачинені двері, читаємо повідомлення поруч, у кімнаті поруч перемикаємо електричний щиток. За дверима 4 вороги. Дістанемося до патрульної машини. Сюди приїде Акробат. Якщо нікого не вбили дорогою, то він відпустить нас без бою.


Виконавши 3 замовлення, йдемо на зустріч із Хендсом у клуб «Важкі серця». Усередині у ліфті вводимо код 2589. Заходимо до нього в офіс. Дізнаємося, що він хоче поборотися з Гансеном за владу. Отримаємо креслення будівлі Гансена. Виходимо на вулицю, телефонуємо Ріду.




Зустрінемося з Рідом у кафе. У нас станеться приступ, після цього Рід розповість, як його зрадили і ледве не вбили. Разом йдемо в ліфт, спускаємося на його секретну базу. Дізнаємося, що вбити його доручили Сойці, але він вижив. Прийде Алекс, вона запропонує нам переодягтися і взяти участь у вечірці, яка буде в «Чорному сапфірі». Пробиратися туди доведеться через каналізацію. Беремо пістолет із глушником, гідрокостюм.



7. Чорне чи червоне
Кіберпанк 2077: Примарна свобода

Потрібно потрапити в затоплені тунелі. Повертаємося нагору на ліфті, назовні йдемо до центру регіону, спускаємося в метро. Пірнаємо у воду, пропливаємо завали, відчиняємо круглий люк, пливемо через червоний автомобіль і ліфт, далі вздовж червоних проводів. На поверхні піднімаємося по сходах, натискаємо кнопку, стаємо на опущену платформу, з неї опускаємо ще одну, повземо нагору по сходах.

На складі безшумно вбиваємо пару охоронців. Нагорі підключаємося до комп’ютера, на відеокамерах шукаємо головний вхід, відкриваємо ворота для Ріда. Їдемо на ліфті до технічного поверху, на шляху 3 охоронці.

Їдемо вище, вбиваємо снайпера, з його позиції видно балкон, де крадеться Рід. Шукаємо попереду 3 загрози і повідомляємо про них Ріду. У центрі оглядаємо головний ліфт, ліворуч висять контейнери. На шляху Ріда є червоне поле, від нього по проводах дивимося нагору, знищуємо генератор. Ліворуч вчасно вбиваємо охоронця. Ліворуч угорі від ліфта вбиваємо снайпера. Переміщаємося в камеру, з неї позначаємо ціль за стінкою, стріляємо крізь стіну. Наприкінці проходимо через контейнери ліворуч, разом їдемо на ліфті.


Переодягаємося у вечірні костюми, проходимо на вечірку. Йдемо до бару, говоримо з Рідом. Побачимо Гансена за столиком разом із комісаром поліції. Ходимо по ресторану, поки Сойка не вийде на зв’язок. Обходимо 2 поверхи, можемо випити, підслухати пару розмов.

На балконі в центрі з’явиться Сойка, говоримо з нею. Сойка відмовиться тікати, бо у Гансена є програма, яка може врятувати її і нас. Гансен відведе її від нас. Пізніше вона зв’яжеться з нами через мережу, розповість план. Із бокала забираємо чип. Внизу почнеться вистава на сцені, можна постояти і подивитися.

У барі говоримо з Рідом, він підозрює Сойку у зраді. За планом нам потрібно замаскуватися під двох нетранерів-близнюків. Йдемо до каси, купуємо фішки на 80 000$, щоб зіграти в рулетку з нетранерами. Обираємо, на що ставити: чорне чи червоне. Краще ставити на ті самі кольори, що ставлять близнюки. Під час розмов скануємо близнюків. Наприкінці зіграємо ва-банк, на всі гроші.

Після цього підійде Курт, він знає, що Рід — агент. Він дозволить нам піти, але Сойку залишить у себе. Виходимо через фойє. Якщо дорогою вбили охоронців, то тепер решта охоронців спробує нас спровокувати на бій. Відповідаємо мирно, і нас відпустять.



8. Правила гри

Потрібно зачекати на дзвінок від Ріда один день. Можна поїхати в будь-яку свою квартиру, перемотати час на добу вперед. Після цього потрібно дістатися до сховища Алекс. У барі спускаємося на ліфті, говоримо з Рідом і Алекс. Сплануємо, як викрасти близнюків. Виходимо на поверхню.

Потрібно отримати доступ до передавача, щоб дізнатися, де машина близнюків. Дорогою до нас звернеться Сойка, призначить місце зустрічі. Потрібно дочекатися півночі, з 23:00 до 01:00. Проходимо з нею під міст, вона зізнається, що домовилася з Гансеном про зраду президента, але збиралася обдурити його.




Їдемо далі до передавача, у Церкву чистоти в Пасіфіці. Забираємося на дах, під антеною підключаємося до шафки. Доведеться зламати передавачі ще й в інших місцях. 2-й датчик на півночі, за межею регіону. На даху житлового будинку зустрінемо хлопчика Луку з пістолетом, говоримо з ним, зламуємо щиток. Можемо заплатити йому 1000$, щоб він допоміг із ремонтом.

Чекаємо на дзвінок від Ріда 3 години. Рід по телефону відправить нас у клініку для встановлення чипа зміни зовнішності. Потрібно зустрітися з Алекс у «Метелику», можемо трохи відпочити разом із нею. Йдемо в клініку Фариди, там зустрінемо Ріда. Можемо розповісти йому про план Сойки. Він дасть програму для нейтралізації Сойки. Під час операції обговоримо з Джонні, на чий бік стати.



9. Криза особистості
Cyberpunk 2077. Оновлення 2023

Телефонуємо Ріду. Їдемо до спостережного пункту, забираємося на край балкона. Чекаємо, поки приїде машина нетранерів, скануємо всі автомобілі, що проїжджають. Цілі проїдуть на машині з двома смугами. Спускаємося під міст, оглядаємо залишений автомобіль, ховаємося в багажнику. Можемо підслухати розмову нетранерів. Перехоплюємо керування машиною, відвозимо її в позначений гараж. Усередині агенти вб’ють нетранерів, забираємо їхній одяг, ключі безпеки.

Приїдемо на стадіон Гансена. Потрібно переглянути досьє нетранера, щоб правильно відповідати на питання. Охоронець проведе нас до ліфта, залишимо зброю в шафці. Говоримо з Гансеном. Відповідаємо:

1. Чи виграли в «Чорному сапфірі» — «Так», або можливо інший варіант.

2. Яку машину збиралися купити — «Porsche 911» (класична).

3. Полковник запропонує випити — [Не беремо чарку].

4. Як втекли з корпорації — «Я не пам’ятаю».



10. Судний день

Йдемо за Сойкою в підземний комплекс. Разом почнемо злам пристрою. У процесі обираємо, чи використовувати програму Ріда, від цього залежить фінал:

1. Допомогти Сойці втекти. Сойка зламає все обладнання на стадіоні. Беремо зброю з ящика поруч, наша зброя поки що недоступна. Разом потрібно втекти, на шляху багато охорони. Підіймаємося вище, зі шафки забираємо всі свої речі. Далі йдемо до виходу з ринку. Сойка зламає двері, за нею потрібно зрушити пару контейнерів з дороги. Нижче звичайні працівники, повз них спускаємося в каналізацію, внизу патрулюють дрони. Назовні сідаємо в різні машини.

2. Допомогти Ріду схопити Сойку. Завантажимо Сойці вірус, вона помітить це, вб’є Алекс і нападе на нас, використовуючи Чорний заслін. Коли опритомніємо, потрібно буде втекти зі стадіону. Забираємо свою зброю, вступаємо в бій з Гансеном. Назовні побачимо, що Сойку почне розшукувати загін мережевого нагляду «Макс-так».




Фінал за Сойку

11. Міжцарів’я
Cyberpunk 2077. Як пройти фінал

Чекаємо на новини від Сойки. Перемотуємо час, знадобиться 3 доби. Але Сойка так і не вийде на зв’язок. З’явиться інше завдання, їдемо на зустріч із фіксером містером Хендсом. Він заздалегідь готує заміну полковнику Гансену, це буде офіцер Беннет. Нам потрібно змусити 2-го кандидата Яго відмовитися від претензій на це місце. При цьому вдаємо з себе кілера Агілара. Переодягаємося, дивимося в дзеркало.

Їдемо на місце зустрічі Яго та «вудуїстів». Чекаємо в нічліжці поруч. Увечері виходимо на місце зустрічі, домовитися не вдасться, вбиваємо їх. Чекаємо на Яго, він приїде з охороною, але його можна залякати в розмові. Охоронець спробує нас убити, потрібно вистрілити першим. Дізнаємося, що Беннет — пішак «Арасаки».


Сойка зв’яжеться з нами одразу після завершення, призначить зустріч, але краще спочатку зателефонувати Хендсу. Можемо поговорити з Беннетом до церемонії. На місці позаду оглушуємо охоронця, ховаємо тіло в багажнику. Сідаємо в машину, переконуємо Беннета не зв’язуватися з «Арасакою».

Повертаємося в «Чорний сапфір». Перед входом вмикаємо зовнішність Агілара. У залі йдемо на церемонію прощання з полковником Гансеном. Потрібно переконати Беннета та Яго почати співпрацювати між собою. Не дістаємо пістолет, підтримуємо Беннета. Наприкінці виходимо і повідомляємо замовнику.



12. Згасаюча зірка


Їдемо на зустріч із Сойкою, забираємося всередину фургона. Потрібно допомогти їй вибратися з міста. Їдемо до космопорту. На місці входимо до терміналу, проходимо пункт огляду. Нас схоплять і посадять у камеру. Сойка допоможе нам утекти.

Непомітно пробираємося повз кількох охоронців. У кімнаті праворуч можна взяти електричний кийок. У великій залі йдемо ліворуч, забираємося в дальній кут, до сходів. На даху проходимо до балкона внизу, за допомогою пожежного шланга затягуємо Сойку нагору разом із нашою зброєю.

Йдемо на платформу, пролазимо у вентиляцію. Через ґрати побачимо зустріч Ріда і президента. Непомітно пробираємося до ліфта. У залі терміналу вже йде перестрілка, вступаємо в бій. Повертаємося в термінал «Тихо». Піднімаємося на ліфті в зал вильоту.

У терміналі «Тихо» потрібно ховатися від обстрілу вертольота, знищувати ворогів на шляху і пробиратися до потяга злітного майданчика. Біля кімнати управління обов’язково потрібно усунути всіх агентів НСША, серед них є вороги з невидимістю. Сойка викличе потяг, потрібно дочекатися його прибуття. Сойка запустить імпульс Чорного заслону проти вертольота. Відносимо її в потяг, відбиваючись від ворогів Чорним заслоном. У потязі дізнаємося, що знайдений засіб зможе вилікувати тільки одного з нас. Обираємо:

1. Підняти Сойку — відносимо її в шатл. На шляху стане Рід. Кладемо Сойку на землю, говоримо з Рідом. Відмовляємося віддавати Сойку, стріляємо в Ріда. Відправимо дівчину в космос, де її ніхто не дістане. Побачимо, як злітає її ракета. Титри.

2. Подзвонити Ріду — у діалозі обираємо віддати йому Сойку без умов. Рід забере її у повітряний транспорт. Завершимо доповнення. А якщо вимагатимемо натомість ліки, то пізніше потрібно буде дочекатися дзвінка від Ріда, з’явиться ще одне завдання.



13. Замикаючи коло
Cyberpunk 2077. Як пройти фінал

Чекаємо 3 доби, після цього Рід зателефонує нам. Він запросить нас на заправку на південному кордоні міста. На місці обговоримо Сойку. Дзвінок про операцію буде пізніше.




Фінал за Ріда

11. Час сум’яття
Cyberpunk 2077. Як пройти фінал


Потрібно зустрітися з нетранером у Кабукі через 10 годин. У Кабукі, в центрі ринку йдемо нагору, входимо в магазин Йоко. Вона передасть інформацію і додатково попросить сказати, де ми плануємо напасти на конвой «Макс-так», щоб вона змогла заробити на цьому.

Чекаємо, поки Рід обробить інформацію і складе план. Після цього він призначить зустріч у покинутому готелі. Нам допомагатиме банда солдатів «Шостої вулиці». Влаштувавши засідку, можемо відправити ці координати містеру Хендсу, щоб підзаробити разом із Йоко.

Конвой під’їде, зупинимо його перед тунелем. Вбиваємо всіх поліцейських і роботів, відкриваємо вантажівку, всередині загін сильних воїнів із «Макс-так». Коли Сойка залишиться сама, вона сама втече від нас. Викликаємо транспорт, женемося за нею.



12. Погляд у безодню

Приїдемо на місце, де вантажівка Сойки врізалася у стіну будівлі. Пролазимо всередину, спускаємося на нижній поверх, на шляху міцні ґрати, потрібна 20 сила. Якщо сили немає, то підіймаємося на поверх вище, перелазимо решітчасту стіну, йдемо в обхід, пливемо під водою. Доберемося до великої круглої шахти, стрибаємо в неї.

Увійдемо до комплексу «Кіносура» від «Мілітеху». Сойка зв’яжеться з нами через монітори, а потім вимкне мережу. Йдемо по сліду Чорного заслону. Спускаємося на похилому ліфті. Внизу зачинені ворота, йдемо праворуч від них, пролазимо у вентиляцію. Побачимо розмову Курта та Сойки.

Сойка зачинимо ворота прямо перед нами. Щоб пройти далі, потрібно відключити термінали навколо. За картою на стінах йдемо в серверну, зламуємо 2 комп’ютери. Пролазимо під сусідній термінал, витягуємо кабель. На нас нападе танк-павук, потрібно сховатися від цього робота і знайти ще 2 термінали.


Після воріт пробігаємо довгий коридор, проходимо через шлюзи ліворуч, за ними робот нас не дістане. По дорозі побачимо кілька сцен із життя Сойки. На комп’ютері перевіряємо всі системи. Трохи далі потрібно відключити 3 кабелі та не потрапити під атаку павука. Далі шукаємо пункт управління температурою, центр управління цифровою фортецею. У центрі керування обстрілюємо сервери в кутах кімнати.

За вікном побачимо величезну сферу. Праворуч прибираємо панель на вікні, за нею перелазимо через вікно, всередині повземо до електричного щитка. Повертаємося та ховаємося від робота, поки активна сигналізація. Коли завдання зміниться, виходимо та розсовуємо двері.

Повертаємося до центру керування, потрапимо в засідку робота. Побачимо день народження Сойки, як вона стала нетранером, зустрілася з Рідом. Сойка вимкне робота, зможемо врятуватися. Знайдемо тіло Сойки всередині величезної сфери та відключимо її. Сойка попросить убити її.

1. Убити Сойку — пізніше прийде Рід і забере її тіло.

2. Це не вихід — Рід допоможе нам перенести Сойку.



13. Повернення додому
Cyberpunk 2077. Усі фінали доповнення

Разом виїдемо за місто, там передамо тіло Сойки лікарям із ФСУ. Говоримо з президентом Майєрс. Якщо Сойка померла, то Майєрс відмовиться нам допомагати та заплатить лише 5000 кредитів. Якщо Сойка жива, то отримаємо медаль. Коли всі полетять, говоримо з Рідом. Вдома говоримо з Джонні, обговоримо всі події.


Артефакти безодні

Якщо в Безодні зібрали унікальні креслення, то тепер зможемо застосувати їх. Йдемо до Йоко. Із креслення вийде зброя, яка має ефект Чорного заслону.



14. Кінець гри
Cyberpunk 2077. Усі фінали доповнення

Чекаємо на повідомлення від Ріда. Потрібно почекати пару тижнів або виконати завдання «Міжцарів’я». Пізніше йдемо на зустріч із Рідом на спортивному майданчику. Обираємо, чи варто йому зайнятися навчанням новобранців або втекти з ФРУ.

Якщо Сойка вижила, то після розмови чекаємо ще 1 день. Рід зателефонує та запропонує операцію з вилучення нейрочипа. Це один із варіантів фіналу всієї гри.




Новий фінал основної гри

Тихе життя

Чекаємо на дзвінок Ріда ще 1 день. Він надішле за нами транспорт, запитає, де нас забрати. Потрібно піднятися на дах над «Езотерикою Місті», там, де обирається фінал основної гри. Там поспілкуємося з Джонні, він буде незадоволений тим, що зникне після операції.

Викликаємо транспорт, за нами прилетить лікар та охоронець. Коли прокинемося після операції, зустрінемо Ріда. Дізнаємося, що минуло 2 роки і тепер ми не зможемо використовувати бойові імпланти. Можемо зателефонувати всім знайомим, які нас уже забули або поховали. Виходимо з палати, нас випишуть із лікарні.



Найманця ніхто не чекає
Cyberpunk 2077. Усі фінали доповнення

Повернемося в Найт-Сіті, на таксі приїдемо в клініку до Віктора. Він продався корпорації «Зетатех», Місті закрила свій магазин. На зворотному шляху на нас нападуть 2 бандити, без імплантів відбитися не вийде. Опритомніємо, коли нас знайде Місті. Обираємо, де будемо шукати собі нове місце. Місті поїде. Титри.

Читати далі













Via gamesisart.ru


Created/Updated: 04.02.2025

';>