special

Інформаційний маркетинг - Єжова Л.Ф.

Розвиток світового ІТ-консалтингу

Раніше вважалося, що бізнес і технології — різні боки діяльності компанії, а це призводило до класичної проблеми — вибір бізнесової стратегії, яка не може бути реалізована, бо кваліфікованих консультантів з інформаційних технологій не було. Сьогодні, як зазначає Ліза Варго, редактор агентства Global IT Consulting Report [109], ринок консалтингових послуг у сфері інформаційних технологій є ринком продавця. Показником збільшення попиту на подібні послуги є зростання обсягу послуг, що надаються 50 найбільшими консалтинговими фірмами в галузі інформаційних технологій. За даними Global IT Consulting Report, кожного року обороти цих компаній збільшуються на 20—30%, загальний обсяг ринку сягає $50 млрд. У першу п’ятірку за обсягами послуг, що надаються у сфері інформаційних технологій, увійшли: Andersen Consulting — майже $3,5 млрд, koмputer Sciences Cofp. — $2 млрд, Ernst & Young — $1,6 млрд., Deloitte & Touche Consulting Group — $1,15 млрд, KPMG Peat Marwick — $1,15 млрд.

Значне зростання попиту на послуги консалтингових фірм було спричинене необхідністю розв’язання «проблеми 2000 року», тобто зміни настроювань комп’ютерних програм.

Для повноти картини звернемося до матеріалів огляду світового ринку маркетингових досліджень, виконаного Європейською асоціацією маркетингу (ESOMAR). За матеріалами ESOMAR, тільки збирання первинної інформації за методом особистого інтерв’ю з 500 респондентами коштує в середньому:

  • по країнах Західної Європи — $19 607;
  • у США — $37 057;
  • у Японії — $37 449;
  • у Росії — $10 195;
  • в Україні — $8 823.


 

Created/Updated: 25.05.2018

';