ПРИРОДНІ РЕСУРСИ [ЕСТЕСТВЕННЫЕ РЕСУРСЫ] - елементи природи, що вико-ристовуються як джерело засобів Існування людського суспільства. Розрізняють міне-ральні, земельні, кліматичні, водні, лісові та біологічні П.р. В міру розвитку науки і тех-ніки роль П.р. дедалі зростає, збільшується й число галузей, що їх використовують. За цих умов великого значення набувають пи-тання раціонального використання їх, від-новлення й охорони окремих ресурсів та їх-ніх територіальних комплексів. ПРИРОДНО-МОВНИЙ ІНТЕРФЕЙС [ЕСТЕСТВЕННО-ЯЗЫКОВЫЙ ИНТЕРФЕЙС] - засоби взаємодії з програмою або приладом природною мовою. ПРИРОЩУВАННЯ [ПРИРАЩЕНИЕ] - збільшення коштів, ресурсів, витрат, резуль-татів (прирощування прибутку, доходів, видатків тощо). ПРИХОД [ПРИХОД] - термін, що харак-теризує величину надходження товарів, матеріалів, коштів з певних Джерел за певний час. Використовується, в основному, для обліку грошових і матеріальних цін-ностей. ПРИХОДНИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР (ПРИХОДНЫЙ КАССОВЫЙ ОРДЕР] - касовий доку-мент, яким засвідчується надходження до каси підприємства (установи) грошових коштів від окремих осіб. ПРІЗВИЩЕ [ФАМИЛИЯ] -родове наймену-вання особи, яке разом з особистим ім'ям індивідуалізує людину. ПРІОРИТЕТ [ПРИОРИТЕТ] - першість у від-критті, висловленні ідеї; переважне право, значення. Напр., пріоритетні напрями роз-витку, пріоритетні галузі економіки тощо. ПРОБА [ПРОБА] - кількісний вміст коштов-ного металу в лігатурному сплаві, з якого виготовляють ювелірні вироби, монети, ме-далі тощо. Існують метрична та каратна системи проб. ПРОБЛЕМА [ПРОБЛЕМА] - складне теоретичне або практичне питання, що потребує вив-чення, дослідження, розв'язання. ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ [ПРОБЛЕМНЫЙ МАРКЕТИНГ] - форма аналізу наро-щування ринків, коли сукупний майбутній збут оцінюють на базі короткострокового, географічне обмеженого продажу нового товару або послуги.
|