special

Економічна енциклопедія. Літера Л

ЛОТ НЕПОВНИЙ [ЛОТ НЕПОЛНЫЙ]

-лот, що представляє партію товару від повного лота.

ЛОТ ПОВНИЙ [ЛОТ ПОЛНЫЙ]

- лот, що представляє фіксовану за кількістю партію товару, цінних паперів, які продаються на біржі, напр., 100 акцій.

ЛОТЕРЕЙНИЙ БІЛЕТ [ЛОТЕРЕЙНЫЙ БИЛЕТ]

- білет, який являє собою своєрідний цінний папір на пред'явника. Надає право його власникові брати участь в розіграшу лотереї.

ЛОТЕРЕЯ [ЛОТЕРЕЯ]

- форма добровільного залучення державою або певною організацією грошо-вих коштів населення за допомогою прода-жу лотерейних білетів. Частина коштів, що надійшли від продажу лотерейних білетів, розігрується у вигляді грошових або речових виграшів і тим самим повертається влас-никам щасливих білетів. У багатьох країнах Л. проводять муніципалітети, благодійні спілки.

ЛОТЕРЕЯ-АЛЛЕГРІ [ЛОТЕРЕЯ-АЛЛЕГРИ]

- різновид лотереї, в якій виграші визначаються відразу ж після придбання лотерейних білетів.

ЛОЯЛЬНИЙ [ЛОЯЛЬНЫЙ]

- 1. Той, що тримається у межах законності, іноді тільки зовнішньо, формально. 2. Той, що нейтрально ставить-ся до когось, чогось.

ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ [ЛОЯЛЬНОСТЬ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ]

- переваги цільо-вої суспільної групи чи окремих споживачів щодо певних товарів, послуг. За таких умов завдання маркетингу полягає у розробці системи впливу, через засоби якої заінтере-сувати максимальну кількість покупців до покупки товарів своєї торгової марки і збе-регти таку тенденцію на тривалий час.

ЛУЇ, ЛУЇДОР [ЛУИ, ЛУИДОР]

- золота 20-франкова французька монета ХVІІ-ХVIII ст.

ЛУПА [ЛУПА]

- прилад (збиральна лінза або система лінз) для розглядання дрібних деталей.

ЛЬЄ [ЛЬЕ]

- старовинна французька одиниця відста-ні (4,444 км, або 5,555 км), яка становить 1/25° або 1/20° дуги земного меридіана.



 

Created/Updated: 25.05.2018

';