special

Економічна енциклопедія. Літера Л

ЛОГО... [ЛОГО...]

- у складних словах відповідає поняттям "слово", "мова", "мовлення" (напр., логопат. логогриф)

ЛОГОГРАМА [ЛОГОГРАММА]

- скорочен-ня; еліптична (скорочена) форма мови, необ-хідна в деяких ситуаціях спілкування (телег-рама, реклама тощо).

ЛОГОГРИФ [ЛОГОГРИФ]

(загадка) - вид шаради-загадки, в якій задумане слово мо-же мати різні значення після переставлян-ня або опущення складів чи літер.

ЛОГОТИП [ЛОГОТИП]

- спеціально роз-роблені оригінальні знаки, зображення, що відображають (уособлюють) зміст, повну або скорочену назву підприємства, установи, марки їх продукції (символи виду діяльнос-ті) з інформативно-рекламною метою. Набу-ває повної юридичної сили (належної влас-ності), коли він зареєстрований в органах юстиції чи запатентований відповідно до чинного законодавства.

ЛОГРОЛІНГ [ЛОГРОЛЛИНГ]

- практика тор-гівлі голосами/серед членів законодавчих органів.

ЛОДИНГ [ЛОДИНГ]

- плата за ризики, що сплачується додатково до процентів та ак-цизних платежів, стягується банком з но мі-нальної вартості переводного векселя, пред-ставленого для проведення операцій (дис-контування). Ставка Л. залежить від іміджу (кредитоспроможності) платника за вексе-лем та індосантів.

ЛОЖА (ЛОЖА]

- 1. Престижні місця для глядачів у залі театру. 2. Таємне товариство і місце зборів масонів.

ЛОЗУНГ [ЛОЗУНГ]

- заклик, у якому стисло виражено провідну ідею, зав-дання, вимогу, принцип, мету і програму політичної, громадської організації.

ЛОКАЛІЗАЦІЯ [ЛОКАЛИЗАЦИЯ]

- обмеження місця дії того чи іншого явища, процесу певними просторо-вими межами.

ЛОКАЛІЗУВАТИ [ЛОКАЛИЗИРОВАТЬ]

- не допускати поширення чого-небудь далі виз-наченого місця.



 

Created/Updated: 25.05.2018

';